Friday 8 March 2013

A MISSED :')

assalamualaikum :)
hey pretty , hey handsome :D 
sihat ? alhamdulillah . 
talk about a missed , haaa . agak2 apa eh yang akan aku kongsikan pulak ? hmm ..
sebentar ye...

T.T thinking ,,,
thinking .. ohh ! hehehe . place yang aku amat rindui .. KELANTAN :) 
di mana saya belajar for almost 4years . 
aku balik kelantan hari tu .. pada 2 march 2013.. after almost 6month tak balikkkk . fuhhh .
haha . sampai je KB .. trust check in hotel . then papa rehat kejap ,,
then i try to pujuk2 papa suruh pergi maahad jap 
nak jumpa kawan2 .. expecially fairuz ! hahaha . 
best ohh dpt jumpa dia :') setelah lamaaaa gilaa tak jumpa . rindu pun ada . sedih pun ada .
nak buat macam mana . hidup mesti diteruskan . then , sempat lah jumpa damia , farah and fairuz. tidak lupa jugak shahirah wazir :) nangis2 nak jumpa aku . terharu aku .
ye lah . selama aku duduk kat maahad .. aku je lah yang layan diorang . lepas aku takde .. hmmm . wallahualam . hahaha :) 
sempat jugak naik asrama . bilik 2E . tetapi .. nak buat macam mana .. aku datang tak diundang , diorang taklayan aku pun . aku takde or ada same jeee -.- ahh . lantak diorang . 
sebab diorang lah aku pindah sekolah ! k .

miss them :')
aku dapat jumpa diorang kejap je .. tak sampai 30minit . aku cuba cari afiqah nasuha ., tapi takde rezeki ... :') takpe . aku redha . yang lain tu .. naja .. maisarah . sorry , tak sempat jumpa :')

sebelum aku balik .. aku tenung bangunan sekolah aku . ya , memang benar segala memori dan kisah suka dan duka terpancar dalam ingatan ku :)

 
tanpa aku sedari , rupa2nya fairuz ada bagi something dekat aku . thanks kawan . tengok2 dah ada dalam beg aku :") fairuz suruh adik aku letak kan .. thanks sangat . really mean a lot

malam tu , lepak kat wakaf che yeh .. haha . and .. penat2 lepas pergi maahad and balik kampung dekat bachok ... then aku pun ... ehemmm . hahahaha . sakit tekak pun aku habes kan jugak . aummm :3


haaa . aku dah penat nak berceloteh ni .. penat wehhh. HAHAHA .
okey lah . thanks for reading :)


-AFN-



No comments:

Post a Comment